Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η διαφημιστική εταιρεία PRISMATIX A.E. ιδρύθηκε το 1990 και διαθέτει διαφημιστικά Panel προβολής φωτιζόμενα, διαστάσεων (1.20 x 1.80 μ.), τοποθετημένα σε καίρια σημεία στον περιβάλλοντα χώρο των καταστημάτων Super Market Αττικής και Επαρχίας.

Οι επιλεγμένες αλυσίδες Super Market:

Στόχος μας είναι η προβολή διαφημιζομένων στο σημείο πώλησης επιτυγχάνοντας προβολή των προϊόντων τους, αναγνωρισημότητα και πωλήσεις.

Η επισκεψιμότητα των ανωτέρω αλυσίδων ξεπερνά τα 4.232.000 καταναλωτών το δεκαπενθήμερο.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Φιλοθέη | Ψυχικό | Χαλάνδρι | Εκάλη | Αγία Παρασκεύη | Πεύκη | Κηφισιά | Λυκόβρυση | Ερυθραία | Άνοιξη | Μελίσσια | Αχαρναί | Αγ.Ανάργυροι | Αιγάλεω | Κορυδαλλός | Περιστέρι | Χαϊδάρι | Νέα Χαλκηδόνα | Κερατσίνι | Βριλήσια | Πεντέλη | Πατήσια | Γλυκά Νερά | Μενίδι | Βάρη | Ελληνικό | Γλυφάδα | Κερατέα | Κορωπί | 'Ιλιον | Πειραιάς | Ακτή Κονδύλη | Καλλιθέα | Αμφιθέα | Αγ. Δημήτριος | Υμμητός | Αυλίδα | Ωρωπός | Αγ.Βαρβάρα | Ολυμπ.Χωριό | Κολωνός | Νέα Ιωνία | Σπάτα | Δάφνη | Αργυρούπολη | Πετράλωνα | Άγιος Στέφανος | Χαλκίδα | Κόρινθος | Άργος | Τρίπολη | Πύργος | Πάτρα | Θεσσαλονίκη | Κοζάνη | Λάρισα

Φιλοθέη | Ψυχικό | Ν. Ψυχικό | Χαλάνδρι | Εκάλη | Αγ. Παρασκευή | Πεύκη | Κηφισιά | Λυκόβρυση | Ερυθραία | Άνοιξη | Μελίσσια | Αχαρναί | Αγ. Ανάργυροι | Αιγάλεω | Κορυδαλλός | Περιστέρι | Χαϊδάρι | Ν. Χαλκηδόνα | Κερατσίνι | Βριλλήσια | Πεντέλη | Πατήσια | Γλυκά Νερά | Μενίδι | Βάρη | Ελληνικό | Γλυφάδα | Κερατέα | Κορωπί | Ίλιον | Πειραιάς | Ακτή Κονδύλη | Καλλιθέα | Αμφιθέα | Αγ. Δημήτριος | Υμμητός | Αυλίδα | Ωρωπός | Αγ. Βαρβάρα | Ολυμπ. Χωριό | Κολωνός | Ν. Ιωνία | Σπάτα | Δάφνη | Αργυρούπολη | Πετράλωνα | Χαλκίδα | Κόρινθος | Άργος | Τρίπολη | Πύργος | Πάτρα | Θεσσαλονίκη | Κοζάνη | Λάρισα

Αναλυτική κατάσταση όψεων

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ

15/ΝΘΗΜΕΡΑ 2022

  • 05/01/ - 19/01/2022
  • 19/01/ - 02/02/2022
  • 02/02/ - 16/02/2022
  • 16/02/ - 02/03/2022
  • 02/03/ - 16/03/2022
  • 16/03/ - 30/03/2022
  • 30/03/ - 13/04/2022
  • 13/04/ - 27/04/2022
  • 27/04/ - 11/05/2022
  • 11/05/ - 25/05/2022
  • 25/05/ - 08/06/2022
  • 08/06/ - 22/06/2022
  • 22/06/ - 06/07/2022
  • 06/07/ - 20/07/2022
  • 20/07/ - 03/08/2022
  • 03/08/ - 17/08/2022
  • 17/08/ - 31/08/2022
  • 31/08/ - 14/09/2022
  • 14/09/ - 28/09/2022
  • 28/09/ - 12/10/2022
  • 12/10/ - 26/10/2022
  • 26/10/ - 09/11/2022
  • 09/11/ - 23/11/2022
  • 23/11/ - 07/12/2022
  • 07/12/ - 21/12/2022
  • 21/12/ - 04/01/2023

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ PANEL

Διάσταση (1.20 x 1.80)

Εκτύπωση Μεταξοτυπίας

Παρακαλώ συμπληρώστε το κενό πεδίο και θα σας σταλούν αυτόματα.

ΕΡΕΥΝΑ

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Nielsen από 9 έως 22 Σεπτεμβρίου σε 3 προεπιλεγμένα Super Market μεταξύ 1492 ατόμων με στόχο την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των πόστερς έξω από τα καταστήματα ως μέσου επικοινωνίας. Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

  • Η αγοραστική συμπεριφορά όσο είδαν τις διαφημίσεις έξω από τα καταστήματα επηρεάστηκε υπέρ της μάρκας που διαφημιζόταν. Οι διαφημίσεις αφορούσαν προσφορά του προϊόντος.
  • Φαίνεται ότι η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης αυξάνεται όταν αυτή επικοινωνεί συγκεκριμένο μήνυμα όπως προσφορά ή καινούριο προϊόν.
  • Η διαφήμιση κατάφερε να περάσει το επιθυμητό μήνυμα στους αγοραστές.
  • Το προϊόν που διαφημίστηκε κατάφερε να κερδίσει αγοραστές του ανταγωνισμού. Η επιτυχία αυτή οφείλεται στην διαφήμιση και στο μήνυμά της που ήταν προσφορά του συγκεκριμένου προϊόντος.
  • Γενικότερα, η διαφήμιση σε συνδυασμό με την προσφορά που επικοινωνούσε είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των αγοραστών του προϊόντος.