Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η διαφημιστική εταιρεία PRISMATIX A.E. ιδρύθηκε το 1990 και διαθέτει διαφημιστικά Panel προβολής φωτιζόμενα, διαστάσεων (1.20 x 1.80 μ.), τοποθετημένα σε καίρια σημεία στον περιβάλλοντα χώρο των καταστημάτων Super Market Αττικής και Επαρχίας.

Οι επιλεγμένες αλυσίδες Super Market:

Στόχος μας είναι η προβολή διαφημιζομένων στο σημείο πώλησης επιτυγχάνοντας προβολή των προϊόντων τους, αναγνωρισημότητα και πωλήσεις.

Η επισκεψιμότητα των ανωτέρω αλυσίδων ξεπερνά τα 4.232.000 καταναλωτών το δεκαπενθήμερο.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Φιλοθέη | Ψυχικό | Χαλάνδρι | Εκάλη | Αγία Παρασκεύη | Πεύκη | Κηφισιά | Λυκόβρυση | Ερυθραία | Άνοιξη | Μελίσσια | Αχαρναί | Αγ.Ανάργυροι | Αιγάλεω | Κορυδαλλός | Περιστέρι | Χαϊδάρι | Νέα Χαλκηδόνα | Κερατσίνι | Βριλήσια | Πεντέλη | Πατήσια | Γλυκά Νερά | Μενίδι | Βάρη | Ελληνικό | Γλυφάδα | Κερατέα | Κορωπί | 'Ιλιον | Πειραιάς | Ακτή Κονδύλη | Καλλιθέα | Αμφιθέα | Αγ. Δημήτριος | Υμμητός | Αυλίδα | Ωρωπός | Αγ.Βαρβάρα | Ολυμπ.Χωριό | Κολωνός | Νέα Ιωνία | Σπάτα | Δάφνη | Αργυρούπολη | Πετράλωνα | Άγιος Στέφανος | Χαλκίδα | Κόρινθος | Άργος | Τρίπολη | Πύργος | Πάτρα | Θεσσαλονίκη | Κοζάνη | Λάρισα

Φιλοθέη | Ψυχικό | Ν. Ψυχικό | Χαλάνδρι | Εκάλη | Αγ. Παρασκευή | Πεύκη | Κηφισιά | Λυκόβρυση | Ερυθραία | Άνοιξη | Μελίσσια | Αχαρναί | Αγ. Ανάργυροι | Αιγάλεω | Κορυδαλλός | Περιστέρι | Χαϊδάρι | Ν. Χαλκηδόνα | Κερατσίνι | Βριλλήσια | Πεντέλη | Πατήσια | Γλυκά Νερά | Μενίδι | Βάρη | Ελληνικό | Γλυφάδα | Κερατέα | Κορωπί | Ίλιον | Πειραιάς | Ακτή Κονδύλη | Καλλιθέα | Αμφιθέα | Αγ. Δημήτριος | Υμμητός | Αυλίδα | Ωρωπός | Αγ. Βαρβάρα | Ολυμπ. Χωριό | Κολωνός | Ν. Ιωνία | Σπάτα | Δάφνη | Αργυρούπολη | Πετράλωνα | Χαλκίδα | Κόρινθος | Άργος | Τρίπολη | Πύργος | Πάτρα | Θεσσαλονίκη | Κοζάνη | Λάρισα

Αναλυτική κατάσταση όψεων

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ

15/ΝΘΗΜΕΡΑ 2021

  • 6/1/ - 20/1/2021
  • 20/1/ - 3/2/2021
  • 3/2/ - 17/2/2021
  • 17/2/ - 3/3/2021
  • 3/3/ - 17/3/2021
  • 17/3/ - 31/3/2021
  • 31/3/ - 14/4/2021
  • 14/4/ - 28/4/2021
  • 28/4/ - 12/5/2021
  • 12/5/ - 26/5/2021
  • 26/5/ - 9/6/2021
  • 9/6/ - 23/6/2021
  • 23/6/ - 7/7/2021
  • 7/7/ - 21/7/2021
  • 21/7/ - 4/8/2021
  • 4/8/ - 18/8/2021
  • 18/8/ - 1/9/2021
  • 1/9/ - 15/9/2021
  • 15/9/ - 29/9/2021
  • 29/9/ - 13/10/2021
  • 13/10/ - 27/10/2021
  • 27/10/ - 10/11/2021
  • 27/10/ - 10/11/2021
  • 10/11/ - 24/11/2021
  • 24/11/ - 8/12/2021
  • 8/12/ - 22/12/2021
  • 22/12/ - 5/1/2022

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ PANEL

Διάσταση (1.20 x 1.80)

Εκτύπωση Μεταξοτυπίας

Παρακαλώ συμπληρώστε το κενό πεδίο και θα σας σταλούν αυτόματα.

ΕΡΕΥΝΑ

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Nielsen από 9 έως 22 Σεπτεμβρίου σε 3 προεπιλεγμένα Super Market μεταξύ 1492 ατόμων με στόχο την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των πόστερς έξω από τα καταστήματα ως μέσου επικοινωνίας. Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

  • Η αγοραστική συμπεριφορά όσο είδαν τις διαφημίσεις έξω από τα καταστήματα επηρεάστηκε υπέρ της μάρκας που διαφημιζόταν. Οι διαφημίσεις αφορούσαν προσφορά του προϊόντος.
  • Φαίνεται ότι η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης αυξάνεται όταν αυτή επικοινωνεί συγκεκριμένο μήνυμα όπως προσφορά ή καινούριο προϊόν.
  • Η διαφήμιση κατάφερε να περάσει το επιθυμητό μήνυμα στους αγοραστές.
  • Το προϊόν που διαφημίστηκε κατάφερε να κερδίσει αγοραστές του ανταγωνισμού. Η επιτυχία αυτή οφείλεται στην διαφήμιση και στο μήνυμά της που ήταν προσφορά του συγκεκριμένου προϊόντος.
  • Γενικότερα, η διαφήμιση σε συνδυασμό με την προσφορά που επικοινωνούσε είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των αγοραστών του προϊόντος.